خرید اینترنتی

ساخت وبلاگ
بازي Stronghold : All In One
گروه محصول :بازی سرگرمی >> راهبردی
دسته:خرید اینترنتی بازی های راهبردی


برخی از موارد موجود در این مجموعه ارزشمند :

* Strongold Crusader ( بازی جنگهای صلیبی )
* Stronghold 2 ( دومین نسخه بازی قلعه )
* Stronghold 3 Legends ( نسخه سوم بازی قلعه : با گرافیکی متفاوت و اضافه شدن موجودات افسانه ای به بازی مانند : اژدها - گرگمرد و ... ) زبان اصلی
* Stronghold Crusader Extreme ( نسخه جدید بازی جنگهای صلیبی که نسبت به نسخه اول پیشرفت بسیاری کرده : مانند حضور چند دشمن جدید و هوش مصنوعی بسیار حرفه ای و نقشه های جدید )

و جنگ های صلیبی 1.5

تعداد دیسک : 1DVD
محتوی : تمامی موارد ذکر شده


مجوز این بازی در ( ESRA ) نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایان های :
فروشنده: فرزان بانک
قیمت:3,950 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید بازي Stronghold : All In One ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,خرید بازی کامپیوتر,خرید پستی بازی کامپیوتری,فروشگاه اینترنتی بازی کامپیوتری,فروشگاه بازی xbox 360,بازی انلاین فروشگاه,فروشگاه بازی های رایانه ای
خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 306 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:15

آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> ورزشی
دسته:آموزش بدنسازی
آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی


امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند.

فیلم آموزشی را با نام Muscle and Fitness Home Training System Full برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش بدنسازی می باشد، طریقه ساخت یک بدن آماده و ایده آل را به شما نمایش می دهد.
شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی برنامه های گفته شده در فیلم را اجرا و از آن لذت ببرید. همچنین در این فیلم به شما طریقه درست ورزش کردن را می آموزد.

این دی وی دی شامل تمرینات کامل بدن میباشد این تمرینات در 36 تمرین مختلف جمع آوری شده است تا شما را به هدف خود در منزل! برساند.
تمرین های مخصوص شکم برای داشتن شکمی محکم و عضلانی
قابل درک برای افراد مبتدی تا حرفه ای
شامل 15 تمرین برای عضله ماهیچه
شامل 22 تمرین برای به دست آوردن عضله های قوی پشت پاها + 4 برنامه کامل
شامل 18 نوع از بهترین تمرینات برای قفسه سینه و شانه ها.
تمامی این تمرینات شما را به سمت ساختن یک بدن عضلانی پیش می برد!

نکات کلیدِی در بدنسازی

اثرات فیزیولوژیک هورمون های قشر آدرنال

هورمون های قشر آدرنال دارای دو اثر مهم مینرالوکورتیکوئیدی و گلوکوکورتیکوئیدی و اثرات ضعیف آندروژنی هستند. تقریبا تمام اثرات گلوکوکورتیکوئیدی مربوط به کورتیزول و اثرات مینرالوکورتیکوئیدی مربوط به آلدوسترون است.کورتیزول دارای اثر مینرالوکورتیکوئیدی مختصری نیز است ولی اثر آلدوسترون در احتباس سدیم 500 برابر قوی تر از کورتیزول است. با توجه به میزان ترشح آلدوسترون ( 150 میکروگرم) و کورتیزول (20 تا 25 میلی گرم) در شبانه روز مسلم است که اثرات گلوکوکورتیکوئیدی منحصر به کورتیزول است و این هورمون بعلت ترشح بسیار زیادتر از آلدوسترون، قسمتی از اثرات مینرالوکورتیکوئیدی در بدن را نیز انجام می دهد.

اثرات گلوکوکورتیکوئیدها : به علت پخش گیرنده های کورتیزول در نقاط مختلف بدن این هورمون آثار فیزیولوژیک وسیعی را در همه جای بدن موجب می شود. مهمترین اثر کورتیزول افزایش مقاومت بدن در مواقع استرس و تداوم حیات است.اثرات عمده کورتیزول عبارتند از :

1. اثر در سوخت و ساز مواد قندی : اثر اصلی کورتیزول هنگامیکه گلوکز مورد احتیاج نباشد، افزایش ذخیره گلیکوژن در کبد و به مقدار کمتر در عضلات و قلب است. ولی در شرایط بی غذایی موجب می شود که بافتهای مهم بدن گلوکز کافی دریافت کنند، اگر فردی از خوردن غذا خودداری کند پس از مدتی ذخیره گلوکز تمام می شود، در صورتیکه وجود گلوکز برای فعالیت مغز ضروری است. در چنین شرایطی کورتیزول از طرق مختلفی قند خون را افزایش می دهد.

2. اثر بر سیستم عصبی : تغییرات میزان کورتیزول سبب تغییراتی در آستانه حس ها ، حافظه ، هوش و تمرکز مغزی می شود. این اثرات در کمبود کورتیزول بصورت افسردگی ، خمودگی و ندرتا روان پریشی و نیز تغییراتی در حس های شنوایی، چشایی و بویایی می گردد. این تغییرات احتمالا از طریق کاهش جریان خون مغزی و اثر بر هدایت جریان های عصبی و تحریک پذیری سلول های عصبی ایجاد می شوند.

3. اثرات ضد التهابی : کورتیزول از طریق کاهش نفوذپذیری مویرگ ها از نشت پلاسما بداخل بافتها جلوگیری کرده و سبب کاهش التهاب و التیام سریعتر زخم ها می گردد

همچنین کورتیزول در متابولیسم مواد پروتئینی و چربیها، در حفظ فشار خون طبیعی ، مقاومت عضلات، افزایش اسید معده ، در تکامل رشد ریه در جنین، جذب آب و سدیم در کلیه ها ، کاهش لنفوسیت های خون و در بعضی از حیوانات در شروع و ادامه زایمان نقش موثری ایفا می نماید.

DVD زبان اصلی
شماره مجوز: 155/40347

ارسال سریع به سراسر کشور
فروشنده: محصول آنلاین
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آموزش کامل تمرینات پرورش اندام و بدنسازی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


آموزش بدنسازی,پرورش اندام,fitness training,فیلم اموزش بدنسازی,دانلود کتاب اموزش بدنسازی,خرید پستی سی دی آموزش پرورش اندام,دانلود فیلم اموزش بدنسازی,دانلود فیلم آموزش بدن سازی,خرید آنلاین سی دی آموزش بدنسازی,دانلود رایگان آموزش بدنسازی
خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 266 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:15

مجموعه آثار بزرگی چون بهرام بیضایی(اورجینال)
گروه محصول :فیلم و سریال و کارتون >> فیلم ایرانی
دسته:فیلم ایرانی
شماره مجوز:155/546204

مجموعه آثار:
1- مقصد (۱۳۸۸)
۲ - وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)
۳ - لبه پرتگاه (۱۳۸۵)
۴ - سگ کشی (۱۳۷۹)
۵ - مسافران (۱۳۷۰)
۶ - شاید وقتی دیگر (۱۳۶۶)
۷ - باشو غریبه کوچک (۱۳۶۵)
۸ - مرگ یزدگرد (۱۳۶۱)
۹ - چریکه تارا (۱۳۵۷)
۱۰ - کلاغ (۱۳۵۶)
۱۱ - غریبه و مه (۱۳۵۳)
۱۲ - رگبار (۱۳۵۱)

زندگی‌نامه
بهرام بیضایی در جوانی

بهرام بیضایی در سال ۱۳۱۷ در تهران به دنیا آمد. خانواده‌اش اهل آران و بیدگل بوده‌اند. پدر وی تعزیه‌خوان بوده‌است و عمو و پدربزرگش دست‌اندرکار تعزیه و تنظیم متن برای تعزیه بوده‌اند.[۱] در سال‌های آخر دبیرستان دو نمایشنامه با زبان تاریخی نوشت. او تحصیلات دانشگاهیش را در رشتهٔ ادبیات ناتمام گذاشت و در سال ۱۳۳۸ به استخدام ادارهٔ کل ثبت اسناد و املاک دماوند درآمد. در سال ۱۳۴۱ به ادارهٔ هنرهای دراماتیک که بعدها به ادارهٔ برنامه‌های تئاتر تغییر نام داد منتقل شد. در این سال پژوهش‌های نمایش در ایران را در مجلهٔ موسیقی چاپ کرد. در سال ۱۳۴۴ با منیراعظم رامین فر ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند به نام‌های نیلوفر متولد ۱۳۴۵، ارژنگ متولد ۱۳۴۶ (فوت شده در صد روزگی) و نگار متولد ۱۳۵۱ می‌باشد. او یکی از پایه‌گذاران و اعضای اصلی کانون نویسندگان ایران در سال ۱۳۴۷ بود که درسال ۱۳۵۷ از آن کانون کناره‌گیری کرد. در سال ۱۳۴۸ به عنوان استاد مدعو با دانشگاه تهران همکاری کرد. در سال ۱۳۵۲ از ادارهٔ برنامه‌های تئاتر به دانشگاه تهران به عنوان استادیار تمام وقت نمایش دانشکدهٔ هنرهای زیبا و مدیریت رشتهٔ هنرهای نمایشی انتقال یافت. در سال ۱۳۶۰ پس از بیست سال کار دولتی از دانشگاه تهران اخراج شد.[۲] در سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۶ خانواده‌اش از ایران مهاجرت کردند. در سال ۱۳۶۵ پدرش استاد نعمت‌الله (ذکایی) بیضایی مرحوم شد.[نیازمند منبع] او در سال ۱۳۷۱ با مژده شمسایی ازدواج کرد. فرزند آخرش نیاسان در سال ۱۳۷۴ متولد شد.[نیازمند منبع] در سال ۱۳۷۵ به دعوت پارلمان بین‌المللی نویسندگان در استراسبورگ اقامت نمود.[نیازمند منبع] در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت و کار بر روی نمایش بانو آئویی نوشتهٔ میشیما یوکیو را پس از هجده سال دوری از صحنه آغاز کرد. مادرش نیره موافق در سال ۱۳۸۰ بدرود حیات گفت.[نیازمند منبع] وی هم‌اکنون در امریکا اقامت دارد و در دانشگاه استنفورد مشغول تدریس و تحقیق است.
فعالیت در سینما

فعالیت سینمایی را با فیلم‌برداری یک فیلم هشت میلیمتری چهار دقیقه‌ای سیاه و سفید در سال ۱۳۴۱ آغاز کرد. پس از ساخت فیلم کوتاه عموسبیلو در سال ۱۳۴۹، اولین فیلم بلندش رگبار را در سال ۱۳۵۰ ساخت. چریکه تارا و مرگ یزدگرد فیلم‌هایی که او در سال‌های ۱۳۵۷ و ۱۳۶۰ ساخت تا کنون در محاق توقیف می‌باشند. او در سال‌های پیش و پس از انقلاب برای ساختن فیلم‌های خود با مشکلات و سنگ‌اندازی‌های بسیاری روبه‌رو بوده‌است. او تا کنون ۹ فیلم بلند و ۴ فیلم کوتاه ساخته‌است و آخرین فیلمی که از او پس از ۱۰ سال به نمایش عمومی درآمد سگ‌کشی (۱۳۸۰) بود که با استقبال گستردهٔ منتقدان و مردم روبه‌رو شد. آخرین ساخته او وقتی همه خوابیم در سال ۱۳۸۷ تولید شد.
فعالیت در تئاتر

بهرام بیضایی یکی از معدود[نیازمند منبع] هنرمندان ایرانی است که هم در صحنهٔ تئاتر کارنامه‌ای درخشان دارد و هم در سینما. در عین حال او همیشه به پژوهش در زمینهٔ تئاتر هم علاقه داشته و در سال‌های دههٔ ۱۳۴۰ کتاب‌هایی را دربارهٔ تئاتر در چین، ژاپن و ایران منتشر کرده که هنوز هم منبع درسی دانشجویان تئاتر محسوب می‌شود. بهرام بیضایی نوشتن نقد، تحقیق و مطالب پراکنده دربارهٔ تئاتر و سینما در نشریات علم و زندگی، هنر و سینما، گاهنامه آرش، مجله موسیقی، کیهان ماه، ماهنامه ستاره سینما، کتاب چراغ و... را در سال ۱۳۳۸ آغاز کرد.

او از سال ۱۳۴۰ به صورت جدی به نوشتن نمایشنامه پرداخت و در سال ۱۳۴۵ اولین نمایش خود را کارگردانی کرد. او به همراه اکبر رادی و غلامحسین ساعدی پایه‌گذاران موج نوی نمایشنامه‌نویسی ایران می‌باشند. اجراهای صحنه‌ای او اغلب از تئاترهای پرمخاطب بوده‌اند.[نیازمند منبع] بیضایی در سال ۱۳۵۸ نمایش مرگ یزدگرد را به روی صحنه برد. او بعد از هجده سال محروم شدن از صحنه در ۱۳۷۶ دو نمایشنامهٔ «کارنامه بنداربیدخش» نوشتهٔ خودش و «بانو آئویی» را به طور هم‌زمان در سالن چهارسو و سالن قشقایی واقع در تئاتر شهر به روی صحنه برد. «شب هزارو یکم» را نیز در سال ۱۳۸۲ در سالن چهارسو اجرا کرد. در تابستان سال ۱۳۸۴ نمایش «مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین» را که نمایشنامهٔ آن با نیم‌نگاهی به قتل‌های زنجیره‌ای نوشته شده بود، در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه برد که باز هم با استقبال گرم تماشاگران روبرو شد اما پس از مدتی کوتاه و پس از ۲۴ اجرا به دلیلی نامعلوم اجرای آن متوقف گردید.

در سال‌هایی که بیضایی از صحنه به دور ماند و مجال فیلمسازی را نداشت، به نوشتن نمایشنامه و فیلمنامه و پژوهش مشغول بود که برخی از آنان توسط انتشارات روشنگران و مطالعات زنان منتشر شده‌اند.

وی همچنین در سال‌های پس از انقلاب فرهنگی اجازهٔ تدریس در دانشگاه را ندارد.

جشنوارهٔ فیلم فجر

1. برندهٔ مجسمهٔ سپاس بهترین فیلمنامه (رگبار) [ دورهٔ ۵ جشنوارهٔ سپاس (مسابقه)] (۱۳۵۱)
2. نامزد لوح زرین بهترین تدوین جشنواره فیلم فجر (شاید وقتی دیگر...) (۱۳۶۶)
3. نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (مسافران) (۱۳۷۰)
4. برنده سیمرغ بلورین جایزهٔ ویژهٔ هیات داوران (مسافران) (۱۳۷۰)
5. نامزد سیمرغ بلورین بهترین تدوین (مسافران) (۱۳۷۰)
6. نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه (روز واقعه) (۱۳۷۳)
7. برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه (سگ‌کشی) (۱۳۷۹)
8. نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (سگ‌کشی) (۱۳۷۹)
9. نامزد سیمرغ بلورین بهترین فیلم (سگ‌کشی) (۱۳۷۹)
10. برنده سیمرغ بلورین بهترین تدوین برای فیلم وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)
11. نامزد سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (وقتی همه خوابیم) (۱۳۸۷)
فروشنده: وطن كالا
قیمت:11,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه آثار بزرگی چون بهرام بیضایی(اورجینال) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


بهرام بیضایی,بهرام بیضایی دانلود,فروش فیلم ایرانی وقتی همه خوابیم,نمایشنامه بهرام بیضایی,خریدپستی فیلم مقصد,فیلمهای بهرام بیضایی,فروشگاه فیلم اینترنتی,فروش فیلم چریکه تارا,خريد فيلم سگ کشی,خرید اینترنتی فیلم غریبه و مه,خرید پستی فیلم مرگ یزدگرد,فروش اینترنتی فیلم لبه پرتگاه
خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 374 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:14

مجموعه داستان های شرکت 48 داستان
گروه محصول :کتاب الکترونیک >> شعر و داستان
دسته:کتاب شعر
در یک DVD با فرمت MP3 با کاور رنگی

مجموعه نوارهای قصه شرکت 48 داستان (چهل و هشت داستان) متولی این سری داستانها (48 داستان) آقای خوش ذوقی به اسم علیرضا اکبریان بود که گروه بسیار حرفه ای و طنازی مثل آقای مرتضی احمدی،مرحوم کنعان کیانی،نادره سالار پور، خانم نوشابه امیری و … را دور هم جمع کرد تا در شرکت سوپراسکوپ داستانهای کلاسیک خارجی و ایرانی را به صورت Audio Book برای کودکان بازسازی و اجرا کنند. ابتدا قرار بود این مجموعه منتشر شود که متاسفانه به ناگاه متوقف شد.

فایل ها با فرمت Mp3 می باشند و در 1 دی وی دی ذخیره شده اند.

01 - 6جوجه کلاغ و 1 روباه

02 - آقا موش شکمو

03 - علیمردان در شهر شیطان

04 - آلیس در سرزمین عجایب

05 - علیمردان خان

06 - امیر ارسلان نامدار

07 - انگشت طلایی

08 - آرش کمانگیر

09 - آوازه خوان های شهر قصه

10 - بز بز قندی

11 - دالی موشه

12 - دزده و مرغ فلفلی نویسنده: منوچهر احترامی

13 - گالیور در جزیره کوتوله ها

14 - گردن کج گلابی با صدای مرحوم مقبلی و مرحوم مهر پرور

15 - غنچه گل سرخ سیندرلا

16 - غول خودخواه

17 - گربه های اشرافی و گربه های زیر شیروانی

18 - حسن و خانم حنا

19 - حسن کچل

20 - کدو قلقله زن

21 - کرم شب تاب

22 - خاله پیرزن ، گربه بلا موش ناقلا

23 - خاله سوسکه

24 - خاله سوسکه کجا میری

25 - خرگوش ها و ستاره ها

26 - خروس زَری، پیرهن پَری نویسنده: احمد شاملو

27 - کوتی و موتی نویسنده و کارگردان: بیژن مفید

28 - لورل و هاردی

29 - ماه و پلنگ نویسنده و کارگردان: بیژن مفید

30 - مری پاپینز

31 - پری کوچولوی دریایی

32 - پینوکیو ، آدمک چوبی

33 - رامین و رامش در جنگل

34 - سند باد

35 - شهر قصه نویسنده و کارگردان: بیژن مفید

36 - شهر موشها

37 - شازده کوچولو

38 - شنگول و منگول

39 - شاپرک خانوم نویسنده و کارگردان: بیژن مفید

40 - شغال دانشمند

41 - سیندرلا

42 - تیز چنگال ماهیچه دوست

43 - تام انگشتی فسقلی

44 - تُرُب نویسنده و کارگردان: بیژن مفید

45 - زبون دراز

46 - زورو با صدای گویندگان اصلی فیلم زورو

47 - زورو1 با صدای گویندگان اصلی فیلم زورو

48 - آهنگ کارتون

49 - دم گربه

50 - حسن و گلی

51 - اولین مبارزه

52 - گربه چکمه پوش
فروشنده: پرشیا استور
قیمت:3,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه داستان های شرکت 48 داستان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


ترانه های شاد کودکان,سی دی قصه کودکان,کتاب داستان کودکانه,داستان کودکانه صوتی,خرید آنلاین کتاب قصه کودکان,داستان تصویری کودکانه,ترانه هاي شاد كودكان,ترانه های شاد برای کودکان,فروشگاه اینترنتی سی دی قصه کودکان,شاد کودکانه
خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 373 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:13

پکیج طلایی و کامل طرح توجیهی تولیدقفلهای سوئیچی
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> متفرقه
مناسب برای

اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری

گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا

ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه‌های زود بازده

گرفتن مجوز‌های لازم از سازمان‌های دولتی و وزارت تعاون

ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد


این محصول به صورت سی دی ارائه شده است

شماره مجوز محصول اور جینال541125989807568/
فروشنده: نوین آموزش
قیمت:12,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید پکیج طلایی و کامل طرح توجیهی تولیدقفلهای سوئیچی  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:13

نصرت فرانسوی/اورجینال
گروه محصول :آموزش زبان >> فرانسه
آموزش زبان فرانسه ( نصرت )
- مهارت کامل در مکالمه در یک ماه با روزی 30 دقیقه گوش دادن به هر درس
- روش استفاده آسان برای تمامی سنین با هر سطح آشنایی با این زبان
- برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز جهان
- تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری
- تکرار مطالب در فواصل زمانی
آموزش مکالمه زبان به صورت کلمه به کلمه و تکرار کلمات همراه با گوینده و ساختن جمله با کلمات بیان شده در حافظه موقت قرار گرفته و محفوظات ماندگار می گردد.
بسیاری از استادان زبان بر این باورند که بهترین روش یادگیری یک زبان خارجی ای است که به آن کشور سفر کنید و مدتی را در بین مردم آنجا زندگی کنید، این مجموعه این مسئله را برای شما فراهم میکند. علاوه بر آن قواعد زبان را به شکل بسیار عمیق و درونی آموزش می دهد و شما بدون آنکه متوجه شوید تمام قواعد زبان را نا خودآگاه فرا خواهید گرفت



درخانه خرید کنید در خانه تحویل بگیرید و از خرید اینترنتی خود لذت ببرید !
تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت پاسخگوی شما خریدار محترم خواهیم بود

***ارسال سریع به سراسر کشور***
عرضه شده در 1 عدد سی دی
شماره مجوز: 9697547655
فروشنده: 913
قیمت:7,700 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید نصرت فرانسوی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 278 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:12

طرح توجیهی تولید ماالشعیر
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> متفرقه
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی

طرح توجیهی مجموعه اطلاعاتی هست که نشان دهنده کلیه اطلاعات مورد نیاز برای شروع یک کار تجاری تولیدی و یا خدماتی می باشد . اطلاعاتی از قبیل سرمایه مورد نیاز ، دستگاه ها و لوازم مورد نیاز ، میزان تولید سالیانه و ... تا میزان حقوق و دستمزد در این طرح ها تنظیم گردیده است . داشتن یک طرح توجیهی نه تنها برای افرادی که مایل به استفاده از تسهیلات بانکی هستند مفید می باشد بلکه برای افرا علاقه مند به راه اندازی کسب و کار نیز ضروری می باشد

این محصول به صورت سی دی ارائه شده است
ش.م. 89365421570
فروشنده: اکسیر
قیمت:10,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید طرح توجیهی تولید ماالشعیر ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 284 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:11

طراح حرفه ای ساختمان ۸ Architect
گروه محصول :نرم افزار کاربردی >> عمران و نقشه کشی
طراحی ساختمان به صورت سه بعدی را با این نرم افزار تجربه نمایید.
یکی از نرم افزارهای نقشه کشی و طراحی ساختمان نرم افزار ۳D Home Architect 8 است این نرم افزارامکان طراحی ساختمان در تمام حالات( نما، اتاقها و…) را در حالت سه بعدی به کاربر می دهد تا یک ماکت و یک نمای کلی با تمام جزئیات از ساختمان مورد نظر خود داشته باشد
فروشنده: دردونه
قیمت:7,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید طراح حرفه ای ساختمان ۸ Architect  ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 289 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:10

چیت سازی/اورجینال
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه
آموزش چرم دوزی با دست
* اگر به کلاس های چرم دوزی دسترسی ندارید ، با خرید سی دی آموزش
چرم دوزی ، در هر زمان و مکانی که بخواهید مربی مجرب چرم دوزی با
آموزش های تصویری منسجم و مفید همراه با مدل ها و نمونه های چرم دوزی
به همراه الگو در اختیار شما خواهد بود .
سی دی آموزش چرم دست دوز به آموزش موارد زیر می پردازد :
آشنایی با چرم پوستی ، چرم موی و چرم چاپی و موارد استفاده چرم
آشنایی با ابزار چرم دوزی و طرز کار با ابزار
طریقه الگو کشی و انتقال الگو بر روی چرم
آموزش انواع دوخت روی چرم با دست
دوخت کیف پول چرم به همراه ارائه ی 30 تصویر کیف چرم و 2 الگو

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت پاسخگوی شما خریدار محترم خواهیم بود

***ارسال سریع به سراسر کشور***

شماره مجوز: 155/82062
فروشنده: اتساین
قیمت:7,700 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید چیت سازی/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 287 تاريخ : پنجشنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 19:10

رشته سوراخ دار دلربای سرمه ای تراش 10
گروه محصول :زیورآلات >> گردنبند
دسته:رشته سوراخ دار دلربا
خاصیت دلربا: موثر برای آلرژی ها ، اگزما ، آلودگی های پوستی ، آکنه ، شوره سر ، ریزش اشک ، خوشرویی ، بردباری ، مسلط شدن به زندگی. - سنگ متولدین ماه مرداد ، شهریور ، آذر ، دی ، بهمن .

هم گردنبند هم دستبند!
چرا پول اضافه بدهید ؟
با هنرمندی خودتان !
با سلیقه خودتان !
با خاصیت درمانی.
ابتکاری جدید و مدرن.
تنوعی جدید و به روز.
اصل بودن اجناس ما شعار ماست.
هدیه ای خوب به آنهایی که برای شما مهم اند.
گردنبند و دستبند مورد علاقه خودتان را خودتان طراحی کنید، سنگ ، نخ مخصوص و قفل مربوطه از ما سلیقه از شما.

شما می توانید با خرید دو مدل سنگ مختلف از این رشته ها و ابتکار خودتان گردنبند یا دستبندی جدید از چند سنگ درست کنید که البته ما نخ مخصوص و قفل مخصوص آن را در اختیار شما قرار می دهیم و بعد شما می توانید برای خود و یا حتی دیگران گردنبند و دستبندهایی زیبا از سنگهایی با خواص درمانی و شفابخشی درست کنید و اطرافیانتان را متحیر کنید.
ویژه مشکل پسندان و آنهایی که سلیقه و مهارت خود را قبول دارند.
این قیمت با توجه به اصل بودن واقعا ارزان و مناسب است.

قیمت فروش این کالا از 5% تا 35% نسبت به قیمت فروش ما در مغازه خودمان در تهران ارزان تر است.

5 سال تجربه و سابقه درخشان در فروش انواع مختلف جواهرات سنگ و زیورآلات و لوازم تزئینی با کالاهایی از ایران و چند کشور خارجی دیگر خود نشان بر شناخته شده بودن برند و کالای ما می باشد و اینها همه نشان بر خرد و اعتماد خریداران ما دارد.
مغازه ما در تهران است پس فروش ما فقط اینترنتی نیست و این خود تضمینی و اطمینانی دیگر برای شما می باشد.
فروشنده: سنگهای شفابخش تیراژه
قیمت:58,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید رشته سوراخ دار دلربای سرمه ای تراش 10 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی زیور آلات,گردنبند متولدین اسفند,گردنبند جدید,گردنبندهای ماه تولد,خرید گردنبند خدا,گردنبند ماه بهمن,گردنبند کوروش,گردنبند چوبی,گردنبند ماه شهریور,گردنبند مروارید اصل
خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 278 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 18:19

خرید مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ / اورجینال
گروه محصول :لوازم >> لوازم جانبی کامپیوتر




آموزش حرفه ای تعمیرات لپ تاپ

با کیفیت HD

زبان اصلی (انگلیسی)

شامل 5 دی وی دی

خرید پستی مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک

برای هر مشکلی مجبورید لپتاپ و یا نوت بوک خود را به یک مرکز تعمیرات ببرید و علاوه بر صرف هزینه های بالا ، مدت طولانی را بدون لپ تاپ باشید ؟

آیا شما هم از اینکه بخواهید لپ تاپتان رو خودتان باز و عیب یابی کنید واهمه و ترس دارید ؟

آیا دوست دارید خودتان از عهده تعمیرات نوت بوک خود برآیید ؟

با استفاده از پکیج ارزشمند و بی نظیر کمپانی بزرگ Podnutz میتوانید مهارت کاملی را با همان سطح کیفیت از تعمیر لپتاپهای مختلف کسب کنید .

روند آموزشی مجموعه به قدری ساده و قابل فهم تهیه شده است که حتی اگر یک کاربر مبتدی باشید و آشنایی با سخت افزار کامپیوتر نداشته باشید پس از تماشای آموزشهای این شرکت مهارت کاملی را برای تعمیرات مختلف لپ تاپ کسب میکنید .

در این سری از آموزشها از نکات ساده تا عیبیابی و تعویض هر کدام از قطعات لپتاپهای مختلف تا آموزشهای پیشرفته را فرا خواهید گرفت.

مجموعه آموزشی تعمیرات لپ تاپ کمپانی معروف podnutz در قالب 5 دیسک DVD با کیفیت فوقالعاده HD به زبان انگلیسی ساده و روان گرد آوری شده که شما با مشاهده تصاویر براحتی می توانید درک مفیدی از این آموزش داشته باشید



»» ویژگی های این مجموعه :

مجموعه کامل آموزش تعمیرات لپ تاپ با کیفیت HD
زبان اصلی (انگلیسی) بدون زیرنویس
قابل اجرا در کامپیوتر و سیستم ها خانگی که فرمت MKV را پشیبانی می کنند
بسته بندی شکیل و اختصاصی
شامل 5 دی وی دی با فرمت MKV


آموزش تعمیر لپ تاپ

تصویر محصولی که شما دریافت خواهید کرد



مواردی که در این مجموعه ارزشمند و بینظیر آنها را فرا خوهید گرفت:

مقدمه و معرفی ابزار
معرفی باطری و عیب یابی باطریها
تعمیر و عیب یابی سی دی و دی وی درایو
معرفی کامل مادربوردهای لپ تاپ ها
آموزش جدا کردن قطعات مختلف لپ تاپ
مشکلات مربوط به پاور و عیب یابی و تعمیر آنها
تعمیر جک پاور
آموزش تعویض مادربورد
مشکلات مربوط به کار نکردن کیبورد و عیب یابی و تعمیر آن
تعویض کیبورد
Vaio Ribbon Repair
تعمیر جک پاور Dell B130
آموزش تست هارد دیسک لپ تاپ
تعویض LCD شکسته لپ تاپ
رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ
تعویض کاور LCD لپ تاپ
تعویض ال سی دی چند مدل لپ تاپ
رفع مشکل کار نکردن Tuchpad لپ تاپ
رفع مشکل آب گرفتگی لپ تاپ
رفع مشکلاتی که کیبورد در اثر ورود چای یا مایعات دیگر پیدا می کند
چک کردن جک آداپتور DC
و دهها آموزش کاربردی و مفید دیگر …


***ارسال سریع به سراسر کشور***
با اطمیـــــــــــنان خاطــــــــــر خریــــــــــد کنیــــــــــد
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشند.


تعمیر انواع لپ تاپ, آموزش تست هارد لپ تاپ, آموزش تعمیر لپتاپ, آموزش تعویض کیبورد, تعمیر فن لپ تاپ, تعمیر لپ تاپ دل, تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ, خرید آموزش تعمیر لپ تاپ, خرید اینترنتی, خرید مجموعه آموزشی, خرید نقدی, خرید پستی, خیس شدن لپ تاپ, فیلم آموزشی تعمیر لپ تاپ, پرداخت آنلاین
فروشنده: ملی ایران 6
قیمت:15,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید خرید مجموعه آموزش تعمیرات لپ تاپ / اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 249 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 18:18

/اورجینالSonyEricsson 2013
گروه محصول :موبایل >> نرم افزارهای موبایل
دسته:نرم افزار سونی اریکسون
مجموعه ابزارهای کمکی سونی اریکسون تمامی پلت فرمهایی که تاکنون از این کمپانی بزرگ ارایه شده را پشتیبانی می کند. پلت فرمهای اندروید، سیمبین و جاوا از این دسته می باشند.
نرم افزار

بازی های متنوع

پس زمینه و تم

ملودی های مختلف

دیکشنری

آنتی ویروس
شماره مجوز431-41572
فروشنده: شایان
قیمت:8,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید /اورجینالSonyEricsson 2013 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 235 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 18:17

بادکنک استوانه ای زرد
گروه محصول :لوازم >> هدایا
دسته:بادکنک
این محصول برای مجالس شادی و جشن تولدها مناسبه .
حتمـــا تولد و جشن شما خیلی با کلاس میشه . صدای جالبی که تولید میکنه جشن شما رو شادتر و هیجانی میکنه....!! چون این محصول خطری نداره بچه‌ها کلی میتونن تو سرو کله هم بزنن ... با هم بازی کنن و سرگرم بشن... برای جشن تولد ها ارم هایی مثل تولدت مبارک happy birth day و موارد مشابه وجود داره . حتی شما میتونید اسم فرزند دلبندتون رو روی این بنگ بنگ بنویسید و شادی و خاطره جالبی بوجود بیاد... جالبی این بادکنک اینه که علاوه بر صدای جالبی که ایجاد میکنه به راحتی با یک نی که داخل بسته هست پر و خالی میشه و نیاز به گره زدن نداره . میتونید باد کنید استفاده کنید و دوباره خالی کنید.

این محصول برای به عنوان کالای تبلیغاتی جالبی برای : شرکت ها و فروشگاه ها در نمایشگاه ها . پیتزا فروشی ها برند فروشی ها است برای نمونه میشه گفت شرکتهای معتبری مثل سامسونگ . ال جی . نایک . آدیداس و پیتزا فروشی های معتبر شهر ها و هایپر مارکت ها و موارد مشابه از جمله نمونه مکانهایی هستند که از این محصول استقبال میکنند ... شما هر طرح و یا آرم خاصی که مد نظرتون هست را کافیه برای شرکت ارسال کنید تا با بهترین قیمت برای شما طرحتون رو آماده کنیم اغلب چاپها به صورت تک رنگ هست ولی ما امکان ضرب چند رنگ را هم داریم . جالبی این بادکنک اینه که علاوه بر صدای جالبی که ایجاد میکنه به راحتی با یک نی که داخل بسته هست پر و خالی میشه و نیاز به گره زدن نداره . میتونید باد کنید استفاده کنید و دوباره خالی کنید.
فروشنده: گیم کالا
قیمت:800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید بادکنک استوانه ای زرد ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 296 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 18:17

گلچين سينه زني محرم 91
گروه محصول :نرم افزار >> مذهبی
اين محصول داراي شماره مجوز 1023065 و 9786005096361: ISBN ميباشد





مجموعه كامل مداحي هاي اهل بيت

گلچين سينه زني براي محرم 91

+

حاج محمود كريمي

شب اول محرم

صوتي

شامل عزاداري و مداحي ايام محرم

بهترين هاي مداحان اهل بيت

بسته ويژه دوستداران و عاشقان اهل بيت

با قابليت اجرا در تلفن هاي همراه

1 DVD

حاج محمود كريمي

شب اول محرم

صوتي و تصويري







عزاداري و سينه زني اهل بيت عليهم السلام

الا بذكر الله تطمئن القلوب

شباي نگات نگير از دل من

خدايا رسيده وقت هجران

....

300 قطعه

سالهاي 89-88 - 87 - 86 - 85 - 84 - 83

نوحه ، زمينه ، شور

عزاداري و سينه زني ويژه ايام محرم







مجموعه اي از بهترين هاي ....

حاج محمود كريمي

حاج منصور ارضي

حاج سعيد حداديان

سيد محمد جواد ذاكر

هلالي

طاهري

ميردامادي

بني فاطمه

سيب سرخي

و مداحان اهل بيت...

صوتي و تصويري

بيش از 4 گيگ سينه زني و مداحي







عزاداري و سينه زني ويژه ايام محرم

صوتي و تصويري

بيش از 4 گيگ سينه زني و مداحي



شامل عزاداري و مداحي ايام محرم

بهترين هاي مداحان اهل بيت

بسته ويژه دوستداران و عاشقان اهل بيت

با قابليت اجرا در تلفن هاي همراه

صوتي و تصويري

بيش از 4 گيگ سينه زني و مداحي

حاج محمود كريمي

شب اول محرم





اين محصول داراي شماره مجوز 1023065 و 9786005096361: ISBN ميباشد
قیمت:مناسب تومان
خرید اینترنتی:برای خرید گلچين سينه زني محرم 91 ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 221 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 18:15

زيپ پك (دستگاه وكيوم)
گروه محصول :لوازم خانه >> آشپزخانه
زيپ پك

RESEAL AND SAVE

ديگر نگران خراب و فاسد شدن مواد در يخچال نباشيد

ديگر نگران بو گرفتن سبزيجات و مواد پروتئيني در فريزر خود نباشيد

بدون اينكه دغدغه اي داشته باشيد مواد غذايي بخريد

داشتن مواد غذايي سالم حق شماست

مواد غذايي تازه تر از هميشه

هديه مناسب براي زندگي سالم

ماندگاري و سلامت مواد غذايي را با زيپ پك را تجربه كنيد

محافظ مواد غذايي به بهترين شكل ممكن

يك وسيله كاربردي و مفيد

بهترين روش براي پلمپ كيسه هاي فريزر و نايلون







جلوگيري از نفوذ ميكروارگانيسم و باكتري هاي موجود در هوا

افزايش صد درصد زمان نگهداري سبزيجات و ميوه ها

محصول پر طرفدار سال 2012 اروپا

راه حلي ساده براي جلوگيري از نفوذ ميكروب مواد غذايي







ماندگاري و سلامت مواد غذايي با زيپ پك را تجربه كنيد

محافظ مواد غذايي به بهترين شكل ممكن

يك وسيله كاربردي و مفيد

بهترين روش براي پلمپ كيسه هاي فريزر و نايلون







افزايش عمر نگهداري محصولات غذايي ، ميوه و سبزيجات از 30% تا 100% بسته به انواع ميوه ها و جلوگيري از گسترش يافتن عفونت ها ، قارچ ها و آلودگي ها از يك محصول به محصول ديگر و جذب و از بين بردن ميكرو ارگانيسم و باكتري هاي موجود در هوا و همچنين جلوگيري از افت وزن ميوه مي تواند بهترين دليل براي استفاده از اين محصول مي باشد.







ويژگي هاي دستگاه زيپ پك:

اين دستگاه بر خلاف دستگاه هاي دوخت روميزي محدوديت عرض دوخت ندارد و هر عرضي را به راحتي پلمپ مي كند.

اين دستگاه پس از پلمپ كردن اضافه نايلون را هم از طرف مقابل بريده و جدا مي كند.

با توجه به كم حجم بودن اين دستگاه به راحتي قابل حمل بوده و در هر مكان مورد استفاده قرار مي گيرد.

دستگاه زيپ پك كيسه پلاستيك يكي از وسايل پرطرفدار سال 2012 اروپا بوده است.

قیمت:19,500 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید زيپ پك (دستگاه وكيوم) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 246 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 18:15

چسب جادويي همه كاره
گروه محصول :لوازم خانه >> لوازم متفرقه
چسب جادويي همه كاره

بهترين و برترين اختراع سال2013 در دستان شما

همه چيز را به هم بچسبانيد

چسب همه كاره , قابل استفاده براي كليه سطوح

آهن, چوب, سراميك,سنگ و ... را به راحتي بهم بچسبانيد

ديگر نگران شكستگي و سوراخ شدن سطوح نباشيد

اگر سراميك و كاشيهاي شما شكسته شده يا لب پر شده اند

با چسب همه كاره براحتي تعميرشان خواهيد كرد

قابليت تحمل 150kg وزن

از وسايل تزئيني بسيار كوچك تا لوله ها و وسايل بزرگ خانه و آشپزخانه

هر چيز را به سادگي مي توانيد به هم بچسانيد

با اين چسب جادويي همه كاره شما

براحتي مي توانيد همه چيز را بهم بچسبانيد







اين چسب خميري براحتي به هر شكلي در مياد و شما مي توانيد

در هر جايي كه لازم داريد از اين چسب استفاده كنيد

تمامي سوراخ شدگي ها با اين چسب خميري

قابل درزگيري و پر شدن مي باشند

هر وسيله اي چه بزرگ چه كوچك شكسته شده

براحتي به هم بچسبانيد و به حالت اول برگردانيد







همه چيز را به هم بچسبانيد

چسب همه كاره , قابل استفاده براي كليه سطوح

آهن, چوب, سراميك,سنگ و ... را به راحتي بهم بچسبانيد

قابليت تحمل 150kg وزن

از وسايل تزئيني بسيار كوچك تا لوله ها و وسايل بزرگ خانه و آشپزخانه







ويژگي هاي چسب جادويي همه كاره:

مقاومت در برابر حرارت

قدرت چسبندگي اوليه و نهايي بالا

مقاوم در برابر آب و مواد اسيدي و قليايي

بكارگيري آسان و كاربردي سريع بر روي اكثر مواد

با سرعت چسبندگي بالا و عمر مفيد قابل قبول







نحوه استفاده:

ابتدا به مقدار مورد نياز چسب خميري جادويي همه كاره را با چاقو ببريد سپس كاملا ورز دهيد به صورتي كاملا قسمت سبز رنگ و سفيد رنگ آن با هم مخلوط شود سپس به قسمت مورد نظر قرار دهيد و مقداري فشار دو قطعه را كاملا به هم بچسبانيد به طور مثال براي ليواني كه دسته آن شكسته به مقدار لازم چسب را در دو طرف دسته آن زده به بدنه ليوان بچسبانيد و مقداري فشار دهيد كه كاملا دسته به بدنه ليوان بچسبد.

قیمت:24,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید چسب جادويي همه كاره ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 236 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 18:13

سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور رشته مهندسی کامپیوتر+عمومی
گروه محصول :نرم افزار >> دانشگاهی
دسته:نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور
نمونه سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور رشته مهندسی کامپیوتر
مجموعه سوالات عمومی و تخصصی دانشگاه پیام نور در رشته مهندسی کامپیوتر
بانک جامع سوالات امتحانی و پایان ترم دانشگاه پیام نور

به صورت سی دی
این مجموعه شامل سوالات عمومی و تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر و همچنین سوالات عمومی سایر رشته های دانشگاه پیام نور می باشد.
قابل استفاده برای: دانشجویان دانشگاه پیام نور، داوطلبان دوره های فراگیر و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد
اکثر سوالات به صورت تستی می باشد و مربوط به مقطع کارشناسی می باش



در ضمن تمامی اسلایدهای آموزشی رشته فیزیک و برخی از کتابهای آموزشی این رشته به همراه این بسته برای شما ارسال می شود که البته در بسته های سایر فروشندگان نمی توانید آنرا دریافت نمایید.
فروشنده: عصر شاپ
قیمت:6,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور رشته مهندسی کامپیوتر+عمومی ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 0:13

آثار نقاشان بزرگ جهان
گروه محصول :کتاب و مجله >> هنر و عکاسی
دسته:کتاب هنر و عکاسی
بزرگترین بانک اطلاعات نقاشان جهان برای اولین بار در ایران

نسخه طلایی برای علاقه مندان به هنر نقاشی و آنان که بدنبال کاملترین ها هستند.


این مجموعه بینظیر در برگیرنده آثار برجسته‌ترین نقاشان جهان در سبک‌های مختلف از
قرون 15 الی 21 میلادی است. در این گالری الکترونیکی شاهکارهای نقاشی به صورت طبقه
بندی شده در اختیار شما قرار می‌گیرد و میتوان سیر تحول در خلق آثار هنری نقاشان
قرون مختلف را در کشورهای مختلف بررسی نمود.

تعداد نقاشی‌های موجود در این گالری بیش از 60 هزار اثر می‌باشد که توسط 2000 نقاش
برجسته خلق شده است. طبقه بندی اصلی این آثار بر مبنای نام خالق این نقاشی‌ها و به
ترتیب حروف الفبا می‌باشد و آثار نقاشان برتر نیز در سبک‌های نقاشی آنان طبقه بندی
شده است.

آثار نقاشانی همچمون :
Avercamp
Bacon
Boccioni
Calder
Dali
Dine
Hartung
Judd
Leonardo da Vinci
Lichtenstein
Richter
Rothko
Warhol
Magritte
Motherwell
Monet
Pollock
Pissarro
Picasso
Renoir
و هزاران نقاش مطرح دنیا در این پکیج بی نظیر .







نمونه های از شاهکارهای نقاشی جهان در سبک های : اکسپرسیونیسم ، امپرسیونیسم ، پست امپرسیونیسم ، آبستره - آفرینش ، سمبولیسم ، سوریالیسم ، رومانتیسم ، فوتوریسم ، مینی مالیسم ، کوبیسم ، نیو امپرسیونیسم ، اورفیسم و ... ، آثار نقاشان بزرگ و مطرح دوران کلاسیک و مدرن چون کاندینسکی ، وازارلی ، شاگال ، دالی ، پیکاسو ، جاکومتی ، وان گوک و...
مهمترین نقاشی های دنیا از انواع سبک ها ( سبک های دوره رنسانس، امپرسیونیسم، رئالیسم، سوررئالیسم، اکسپرسیونیسم، مدرن، پسامدرن و... )


امکانات گالری

این گالری نقاشی دو نسخه نقره‌ای و طلائی تهیه شده است و به صورت یک نرم
افزار کامل با امکانات متنوعی جهت بهره برداری تولید شده است.

بعد از نصب این نرم افزار بر روی رایانه شخصی خود
سایت دسترسی به نمایه تصاویر (Index)می توانید با استفاده
از لیست تصاویر کوچک به تصاویر اصلی دسترسی پیدا کنید و یا در نام نقاشان جستجو
کنید و گالری های دلخواه خود را بیابید.

:: امکان دسترسی طبقه‌بندی شده

:: امکان ذخیره سازی نقاشی‌ها

:: امکان مشاهده اتوماتیک (اسلاید)

:: امکان جستجو در گالری ها

:: امکان ایجاد آلبوم های شخصی


نسخه طلایی برای علاقه مندان به هنر نقاشی و آنان که بدنبال کاملترین ها هستن
فروشنده: عصر شاپ
قیمت:12,000 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید آثار نقاشان بزرگ جهان ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 275 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 0:12

مجموعه کامل سخنرانی دکتر روازاده (صوتی)
گروه محصول :نرم افزار >> متفرقه

مجموعه کامل سخنرانی های دکتر روازاده به صورت صوتی MP3

در مورد مباحث مهم و اساسی زندگی مانند:
- تغذیه صحیح در اسلام و بدعت های استعمار و صهیونیست ها در تغذیه مسلمانان
- خطرات مصرف رب گوجه فرنگی، روغن نباتی، نمک ید دار، آب معدنی ، نوشابه، چای، ظروف تفلون و..
- روش های عملی تغذیه جایگزین و سالم
- دسیسه های موجود در آب و نمک و راه حل های عملی
- تغذیه اسلامی و طب قرآنی
- توضیحاتی در ارتباط با بیماریهای رایج سلامتی فرد نوع استفاده از مواد خوراکی .
- بهترین ها و بدترین های غذا
- سلسله مباحث آب ، نمک و روغن
و...

و بسیاری مطالب مهم و شنیدنی دیگر در یک CD به صورت فشرده و با کیفیت عالی

این مجموعه مفید را به هر ایرانی و هر مسلمان توصیه می کنیم..
شماره مجوز85-683425
فروشنده: آسان خرید
قیمت:8,900 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مجموعه کامل سخنرانی دکتر روازاده (صوتی) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 310 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 0:11

مو بر دائمی سان دپیل (sundepil)
گروه محصول :آرایشی و بهداشتی >> لوازم بهداشتی
مو بر دائمی سان دپیل (sundepil) اصل :

سان دپیل جدیدترین محصول روز اروپا برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد. این وسیله با کاربردی آسان نگرانی شما در از بین بردن موهای زائد خود را از بین می برد. آیا میخواهید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید ؟ با لیزر و پرداخت هزینه زیاد ؟ از بین بردن با زحمت زیاد ؟ به کمک مواد شیمیایی ؟ کندن موهای زائد ؟ و یا با استفاده از روشهای از بین بردن قدیمی اصلاح ؟ این روزها دیگر کسی این روش ها را نمی پسندد!! روش جدید برای از بین بردن موهای زائد استفاده از موبر دائمی سان دپیل می باشد.همین حالا روش سریع و آسان را تجربه کنید در حالی که همه خانمها این روش را می پسندند. سان دپیل با داشتن دانه های ریز کریستال برای پاک کردن موهای زائد بدن فوق العاده می باشد.

موبر دائمی سان دپیل

از بین بردن با زحمت و درد زیاد ؟

با لیزر و پرداخت هزینه زیاد ؟

آیا می خواهید برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید ؟

به کمک مواد شیمیایی ؟

کندن موهای زائد ؟

این روزها این روش ها دیگر کاربردی ندارند … !

روش جدید برای این کار استفاده از مو بر دائمی سان دپیل SunDepil می باشد !!

برای آقایان و خانمها

موبر دائمی سان دپیل


(این محصول 100% تضمینی و تست شده، با گارانتی کیفیت و اصل میباشد )

موبر دائمی سان دپیلروش استفاده از موبر سان دپیل:

بر روی موهای زائد خود آب بریزید و موبر را به مانند تصویر بالا به صورت چرخشی روی آن بمالید موهای زائد شما به همین آسانی از بین خواهد رفت و هیچ اثری از جای موها باقی نمی ماند و همچنین رویش مجدد موها را نیز به تاخیر می اندازد . این محصول در اروپا بعد از تولید در عرض دو ماه رکورد پرفروشترین محصول آرایشی بهداشتی را شکست .با توجه به اینکه موهای زائد بدن همیشه یکی از معضلات روزمره زندگی بخصوص برای بانوان است . این محصول با قیمت مناسب کیفیت عالی . بدون دردسر . بدون درد هر لحظه که اراده کردید هر جایی که باشید می توانید استفاده نمایید و اثر جادوئی آنرا ببینید.

ویژگیهای این محصول :

- با استفاده از سان دپیل می توانید موهای زائد بدن و صورت را از بین برده بدون ان که حالت زشت استفاده از تیغ را داشته باشد.

- با استفاده از سان دپیل می توانید برای مدتی طولانی پوستی نرم داشته باشید.

- بهترین روش با بازدهی ۱۰۰%

- با استفاده از سان دپیل از پوستتان مراقبت کنید حتی آقایان نیز میتوانند از ان استفاده نمایند.

- استفاده از سان دپیل یک روش کاملا بی خطر بوده به راحتی و در هر شرایطی می توانید استفاده عالی را از این محصول داشته باشید.
فروشنده: سبدک
قیمت:8,800 تومان
خرید اینترنتی:برای خرید مو بر دائمی سان دپیل (sundepil) ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید اینترنتی...
ما را در سایت خرید اینترنتی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خرید پستی irankharid بازدید : 259 تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392 ساعت: 0:11